|
Bmw m-3 |
Evo par primjera tapaciranih siceva za Tuning&Styling automobile.
Kod izrade auto siceva pocetna faza je odabir materijala i boja, i jedna je od najvaznijih stavki da bi taj sic kad se uradi izgledao estetsli lijep i naravno kvalitetan.
Sicevi se mogu raditi u raznim materijalima; kozi, stofu, skaju ili kombinacijom tih materijala.
U novije vrijema je jako aktuelna kombinacija koze i alkatare (mikrofaza) ili skaja i alkatare i to je prikazano na primjeru sjedista od Golfa. Da bi estetski jos bolje izgledao rade se i ukrasni stepovi i to obicno u drugoj boji od materijala da bi sto vise dolazili do izrazaja i obicno se uskladjuju sa vanjskom bojom automobila. To moze da se vidi na primjeru ovih siceva od Bmw-m3 gdje su stepovi radjeni u plavoj boji kakva je i boja laka automobila.
Kod nekih automobila se i mijenja izgled odnosno forma sica tako da odudara od klasike a to se moze vidjeti na primjeru Mercedesovih siceva gdje je izmjenit oblik sizeva, tapacirunga vrata, kompletne kontrolne table kao i srednje konzole kroz cijelu duzinu auta. Tu se vidi da je kombinovna crna i oranz farba koze a stepovi su radjeni u kontra bojama konca, znaci na crnoj kozi oranz konac i obrnuto. Za ukrasne stepove konac mora biti dovolje debljine a najbolja opcija ja sa koncem broj 20 ukoliko majstor koji radi ima odgovarajuce masine koje mogu da siju sa tom debljinom konca.
Tapaciranje je vrlo zahtjevan i precizan posao jer tu nesmije da bude greske, materijal mora da bude dobro zategnut bez falti svaki step mora da bude iste duzine i istog rastojanja kod duplih stepova.
To bi bilo ukratko o ovom dijelu sredjivanja automobila za Tuning, a tema je toliko opsirna da nebi bilo kraja ovom tekstu.
|
Bmw m-3 sic sa ukrasnim stepom |
|
Bmw m-3 sicevi |
|
Golf sic koza-alkatara |
|
Mercedec C-klase unutrasnji izgled |
|
Mercedes sic sa promjenom oblika |
|
Tapacirung vrata u radu |
|
Tapacirung vrata sa ukrasnim stepom |
|
Tapacirung vrata montiran |